cvonline.hu

hatekony-ugyfel-es-panaszkezeles_150x150Konfliktusmentes ügyintézés, rutinos reklamáció- és kifogáskezelés, kiváló érveléstechnika, elégedett ügyfél – néhány olyan fogalom, amely nélkül elképzelhetetlen az üzleti siker.

A Menedzserképző Központ júniusban, Budapesten megrendezésre kerülő workshopján azokat a technikákat sajátíthatja el és gyakorolhatja, amelyekkel gyorsabban el lehet érni a kívánt eredményt.

A képzés tematikájából:

■ Önismeret, testbeszéd - tudjon meg többet önmagáról, hogy az ügyfeleiről is sokkal többet tudjon!
■ A konfliktuskezelés módjai és alkalmazásai
R.Á.V.E.SZ.-modell
Panaszkezelési módszerek személyesen, telefonon, írásos formában és online; lezárási technikák
• Az ügyfélnek mindig igaza van? Vagy mikor és hol van helye a NEM-nek?
DISC-tipológia (személyiség-tipológia)
A különböző személyiségtípusok bemutatása; viselkedéstípusok szerinti kommunikáció
• Sztereotípiák kezelése

■ Középpontban a vásárló/az ügyfél
Vevőbarát szemlélet; kommunikáció és a vásárlói bizalom elnyerése; érveléstechnika; kifogáskezelés; átfordítás
Ügyfél elkötelezetté tétele; ügyfél-elégedettség megtartása; ajánláson keresztüli ügyfélszerzés
• Reklamációból előny! - visszajelzések feldolgozásával létrejövő termék- és szolgáltatásfejlesztés

Akcióterv készítése
Gyakorlat: szerepjátékok, szituációs feladatok, tesztek

A workshopot ajánljuk ügyfél- és vevőszolgálati munkatársaknak, vezetőknek; értékesítő munkatársaknak; termék- és marketingmenedzsereknek; illetve mindenkinek, aki közvetlen kapcsolatba kerülhet az ügyféllel/vásárlóval, sőt, azoknak is, akik csupán szeretnének jobban szerepelni a munkahelyi vagy akár az otthoni kommunikációs játszmákban.

Megmutatjuk azokat a fogásokat, amelyekkel eredményesebbé tehetjük vállalatunk képviseletét. Így a résztvevők is nagyobb eséllyel és önbizalommal indulhatnak a vevőért folytatott csatába, pontosabban fogják megmondani, hogy kire mivel lehet hatni, vagy mi az az üzenet, amivel egyáltalán nem érdemes próbálkozni. Vigye haza magával azokat a bevált technikákat, amelyek segítségével elégedettebbek lehetnek a vevői, de akár a munkatársai vagy a hozzátartozói is!

Tréner: Dr. Bocskay Zsolt, kommunikációs szakember

A rendezvény időtartama: 9:00 – 17:00 (Kávé- és ebédszünettel - a részvételi díj tartalmazza a vendéglátást és a díjmentes parkolást.)

A részvételi díj a Cvonline.hu hírlevél olvasói, és a Russmedia Digital Kft. partnerei részére kedvezménnyel: 23 000 Ft + áfa 

A képzésről részletesen a Menedzserképző Központ honlapján olvashat, a kedvezményes regisztrációra a következő hivatkozáson van lehetőség: JELENTKEZÉS

Bízunk benne, hogy a rendezvény tematikája elnyeri tetszését, és találkozunk az eseményen!

Álláshirdetés feladás, önéletrajz adatbázis hozzáférés, álláskeresők előszűrése vagy egyéb munkaadóknak, hirdetőknek szóló szolgáltatások kapcsán keresse a Cvonline.hu professzionális csapatát bizalommal, a következő elérhetőségek valamelyikén:
Russmedia Digital Kft.
H-1138 Budapest, Madarász Viktor utca 47-49.
Telefonszám: (+36 1) 5100-800
Fax: (+36 1) 302-1736 vagy (+36 46) 887-350
E-mail: info@cvonline.hu