cvonline.hu

Egyre többen és egyre gyakrabban veszik igénybe a Cvonline.hu PreSelector előszűrési szolgáltatását. Igyekszünk minidig jobbá, felkészültebbé válni, hogy valóban gyors és hatékony segítséget nyújtsunk azoknak, akik hozzánk fordulnak kiválasztási, toborzási kérdésükkel, munkaerő igényükkel kapcsolatban. A mind magasabb színvonal elérése érdekében folyamatosan képezzük magunkat, így tavasszal már a második tréningen is túl vagyunk!

Először az Interview Laboratory képzésén vettünk részt, ahol interjúztatási technikánkon csiszolhattunk, tudatosíthattuk saját működésünket és hallhattuk más szakemberek visszajelzése alapján, hogyan hatottak rá kérdéseink, alkalmazott módszereink az interjú szituáció során. Kipróbálhattuk, milyen a másik oldalon és érezhettük saját bőrünkön, melyik kérdés hat ránk gátlón, illetve épp ellenkezőleg, mely kapcsán ered meg a nyelvünk. Megtanultuk, miért érdemes a rapport kialakítására oly nagy hangsúlyt fektetni és új elemeket építettünk be más kérdező „nagymesterek”, - mint pl. riporter-, nyomozó repertoárjából.

Legutóbb Kelkó Tamás tréningjén mélyítettük tudásunkat a jó hirdetésírással kapcsolatban. Azt hiszem, a legtöbben azt gondolják hirdetést írni bárki tud, és ez így is van, csak nem mindegy, hogy milyet: kik és hányan kattintanak rá, hányan olvassák el és hányan jelentkeznek rá. Ezekben a számokban igen nagy különbségeket mérhetünk, és jelentős előnyre tesz szert az, aki tudja, hogy mi működik, és ezt használja, és ami nem, azt elkerüli.

Sokan épp, hogy csak pár sorban, szinte vázlatosan „dobják össze” a hirdetést, vagy megszokásból (régi, nyomtatott hirdetésekhez szokva, ahol igen korlátozott volt a felhasználható karakterszám), vagy abból, a mára szintén megdőlni látszó hiedelemből kiindulva, hogy érezze magát megtisztelve az álláskereső, hogy számára állást kínálnak. A világ megváltozott, és ez látszik is ezeknek a kiírásoknak a sikertelenségén, hiszen az esetek többségében ezek nem éri k el a kívánt hatást: nem jelentkeznek rá, vagy épp nem azok, akikre számítottak, akiket szerettek volna megcélozni.

A tehetséges emberek ugyanis kiemelkedő munkahelyre vágynak, nem elégszenek meg átlagos munkakörrel, szeretnének kitűnni, fontos számukra, hogy jól prosperáló, jó hírű cégnél dolgozzanak! Ha ilyen embereket szeretnénk megnyerni, ilyen hirdetéseket kell írnunk. Az álláshirdetés reklám, el kell adni magunkat, megírásuk igényli a marketing és HR ismeretek és szemlélet ötvözetét.

Egy-egy területen belül több száz hirdetést olvashat egy-egy pályázó, ha tetszik, ha nem a cégek között is versenyhelyzet van, ugyanis egy álláskereső se fogja végigolvasni az összeset, szemezget külalak és tartalom alapján. A jó hirdetés működik, mert akinek szól, az személyesen megszólítottnak érzi magát!

És most vegyünk sorra néhány hasznos tippet, arra vonatkozóan, hogyan érdemes felépíteni hirdetésünket! Nálunk, a Cvonline.hu állásportálon nincs maximalizálva a karakterek száma, használjuk hát ki, és írjunk vonzó, informatív hirdetéseket:

Sokan úgy gondolják a hirdetések kora lejárt, én úgy fogalmaznám ezt át, hogy a rossz, sablonos, semmitmondó, közömbös, kétsoros hirdetéseké biztosan, de a személyre szabott, ötletes, színes, szagos megszólító és megosztanivalóké most jött csak el igazán!

Fazekas Katalin
HR Tanácsadó

Álláshirdetés feladás, önéletrajz adatbázis hozzáférés, álláskeresők előszűrése vagy egyéb munkaadóknak, hirdetőknek szóló szolgáltatások kapcsán keresse a Cvonline.hu professzionális csapatát bizalommal, a következő elérhetőségek valamelyikén:
Russmedia Digital Kft.
H-1138 Budapest, Madarász Viktor utca 47-49.
Telefonszám: (+36 1) 5100-800
Fax: (+36 1) 302-1736 vagy (+36 46) 887-350
E-mail: info@cvonline.hu