Blog Munkaadóknak

Napjaink egyik nagy ellentmondása, hogy míg egy-egy pozíció kapcsán sokszor azt látjuk, hogy mindenki értsen mindenhez, addig számos szakterület további alterületekre specializálódik. Míg korábban csak marketingről beszéltünk, addig ma már létezik SEO, PPC specialista, Kommunikációs munkatárs, Social media manager, Content manager és még sorolhatnánk. Hasonlóan alakul a helyzet HR területen is.

Az alábbi cikkben összefoglaljuk a mostanában megtalálható pozíciók sajátosságait:

Toborzó/recruiter

A toborzó az, aki kifejezetten az új emberek kiválasztásáért felelős:

HR generalista

Ő az a személy, aki az egész HR folyamatot átlátja, ebből adódóan általában középvezetői pozíciót takar, amihez legalább 2-3 éves szakmai tapasztalat társul. Feladatai közé tartozik:

HR Business Partner

Ennél a pozíciónál háttérbe szorulnak a munkaügyi folyamatok és előtérbe kerülnek az üzleti téren lévő kompetenciák: