cvonline.hu

A tartalommarketing legnagyobb előnye az automatizáció. Amikor készül egy értékes cikk az üzleti blogodra, akkor ezt a cikket tudod használni az összes hirdetési csatornádon.

tartalommarketingagyakorlatbanA tartalommarketing az nem szövegírás. Sokkal inkább egy komplex folyamat, ami arról szól, hogyan lehet a piac érdeklődését értékes tartalmakkal, a szakmai tudás megosztásával felkelteni. Az érdeklődőkből hogyan lehet elérhetőséget megszerezni (lead gyűjtés), és hogyan kell kapcsolatot tartani velük (lead gondozás), hogy a folyamat végén az olvasókból elégedett vásárlók legyenek.

Ezt a folyamatot részletesebben és gyakorlatiasan mutatja be az első magyar tartalommarketing könyv.

A tartalommarketing a megoldás az online marketingedre is

Nem biztos, hogy neked kell elolvasni a könyvet, de add oda a marketingesednek és a HR munkatársaknak, hogy tudják, milyen marketing munkára van szüksége a vállalkozásodnak.

A könyvben 360 oldalon van leírva annak a gyakorlata, hogy egy vállalkozás az értékes tartalom megosztásával, hogyan tud fejlődni. Hogyan lesz egyre több olvasója, egyre több hűséges vásárlója és hogyan fogja magát átpozicionálni a szürke vállalkozások közül egy olyanná, ami valóban jobb hellyé akarja tenni a világot és ehhez megadja a legfontosabb dolgot: az értékes tudást.

Miért tartalommarketing?

Az értéket adó tartalom tökéletesen szegmentál, célzott kommunikációt tesz lehetővé és erőszakmentesen tereli az érdeklődőket az értékesítési folyamatodba.

A legjobb mégis az, hogy valódi értéket teremtesz és nem átvered, manipulálod a piacod, hogy valahogy pénzt tudj kivenni az emberek zsebéből. Értéket adsz a tartalmaiddal, tanítod a piacod, és tényleg jobb helyé teszed a világot!

Te is szívesebben olvasol el egy cikket, ami tanít valamit…. miközben a reklámok, a hírlevelek, a felugró ablakok és a Youtube videókat megszakító idegesítő reklámok, csak nyomorrá teszik az életünket. Kasszás Erzsi óta többet jársz a CBA-ba? A Notionótól veszed a parfümöket és rohantál a patikába… az „anya, de MIIIÉÉÉÉRT” gyógyszert venni?

A könyv gyakorlati lépései össze vannak foglalva a fejezetek végén és vannak feladatok, amik segítenek, hogy az ötleteidet könnyebb legyen átültetni a gyakorlatba. Ezek az ötletek pedig a céged kincsei lesznek és nem vesznek el azzal, ha cserélődik a marketing csapatod.

Ha ez olyan jó lenne, a multik is ezt használnák.

A legnagyobb nemzetközi marketingesek is ezt a módszert használják, hogy dollármilliókat keressenek. A nagy multik pedig annyira félnek a módszer elterjedésétől, hogy az Adidas bejelentette, hogy abbahagyja a tévé reklámokat, a Red Bull pedig saját tartalomügynökséget tart fenn, aminek a kapacitásáért sorban állnak a multik. Ha hagyod befoglalják a kisvállalkozások elől az online piacokat.

Bártfai Balázs

Álláshirdetés feladás, önéletrajz adatbázis hozzáférés, álláskeresők előszűrése vagy egyéb munkaadóknak, hirdetőknek szóló szolgáltatások kapcsán keresse a Cvonline.hu professzionális csapatát bizalommal, a következő elérhetőségek valamelyikén:
Russmedia Digital Kft.
H-1138 Budapest, Madarász Viktor utca 47-49.
Telefonszám: (+36 1) 5100-800
Fax: (+36 1) 302-1736 vagy (+36 46) 887-350
E-mail: info@cvonline.hu